Medicina muncii este specialitatea medicală care studiază relaţia om-muncă, adaptarea omului la muncă şi adaptarea muncii la persoana care o efectuează. De asemnea medicina muncii se ocupă cu prevenţia, diagnosticarea şi managementul bolilor profesionale şi a bolilor legate de profesie, a accidentelor de muncă, precum şi cu promovarea sănătăţii şi productivităţii salariatilor.
Supravegherea starii de sanatate a angajatilor nu se face la întâmplare, ci este complexa, corelata cu condiţiile de muncă, este specific acestora, fiind alcătuita dintr-un pachet de servicii medicale care diferă de la un loc de muncă la altul în funcţie de riscurile de îmbolnăvire: praf, substanţe toxice, zgomot, microclimat nefavorabil, stres, efort fizic, etc.
Evaluarea starii de sanatate a angajatilor se efectueaza prin:
- CONTROL MEDICAL LA ANGAJARE;
 - CONTROL MEDICAL PERIODIC;
 - CONTROL MEDICAL DE ADAPTARE;
 - CONTROL MEDICAL LA RELUAREA MUNCII.
 
Examenele medicale se pot efectua si la locul de munca al angajatilor, cu o programare prealabila.
In functie de numarul de angajati, se pot oferi si alte facilitati: plata serviciilor sub forma de abonament si reduceri.
Program:
Luni – Vineri 08:00 – 16:00
Telefon: 0240.511.511
LEGISLATIE:
- Legea 53/2003 privind Codul Muncii;
 - Legea 319/2006 privind Sanatatea si Securitatea in Munca;
 - HG 1425/2006 privind Normele Metodologice de aplicare a prevederilor Legii Securitatii si Sanatatii in munca;
 - HG 1169/2011 pentru modificarea si completarea HG nr. 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor;
 - Legea 418/2004 privind statutul medicului de medicina muncii;
 - OUG 96/2003 privind protectia maternitatii la locurile de munca.
 
